اخبارخارجی

استقبال کاربران از ویدئوهای بازیکن مسلمان

آوای سنت : مرورگر حساب کاربری محمد الننی ستاره مصری،بازیکن آرسنال شگفت زده شده می شود زیرا او در این صفحه،تصاویری ازاین بازیکن را که درحال سوارشدن ماشین های لوکس یا مسافرت با هواپیماهای شخصی یا مانند سایر بازیکنان درکلوپ های شبانه نمی یابد.

این ملی پوش ۳۰ ساله مصری که بیش از ۵ میلیون فالوور درحساب خود دارد، ویدئوهای زیادی را درحین تلاوت آیاتی از قرآن کریم وتصاویری از خودش درحال انجام مناسک حج وعمره و یا تصاویری از قاریان قرآن و مبلغان را منتشرمی کند.

محمدالننی حتی وقتی می خواست عید را به مسلمانان تبریک بگوید،به یک عکس ویک جمله بسنده نکرد.بلکه ویدئویی به دو زبان عربی و انگلیسی منتشرکرد که درآن به مسلمانان تبریک می گوید،اوکلیپی دیگری نیز منتشر کرد که درحال گفتن تکبیرهای عید است.

محمدالننی که هفته ای ۷۰ هزار دلار درآمد دارد،درهمه مراسم دینی یا اعیاد،پیام تبریکی صادر می کند وجزئیاتی از زندگی مذهبی خود را با فالوئرهای خود به اشتراک می گذارد.

این بازیکن در سال ۲۰۱۳ به بازل سوئیس وسپس در سال ۲۰۱۶ به آرسنال پیوست، او از ۱۰ سال پیش که بازیکن تیم بازل بود این فیلم ها و تصاویر را منتشر می کرد.

هنگام تمدید قراردادش با آرسنال درماه مارس گذشته،تیم آرسنال با انتشاربیانیه‌ای در پایگاه خودگفت که برای محمد احترام زیادی قائل است،او تجربه زیادی در این تیم دارد زیرا او درحال حاضر باتجربه ترین بازیکن ماست،الننی درتمامی مسابقات ۱۵۵ بازی با این تیم انجام داد، ۶ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن