اخبارخارجی

تحریم محصولات هند در کویت

آوای سنت : دولت کویت، محصولات هند را به دلیل آزار و اذیت مسلمانان این کشور تحریم کرد.

به نقل از امگا، بسیاری از رسانه های مختلف گزارش داده اند که برخی کشورها به دلایل متعددی محصولات هندی را تحریم می کنند که مهم‌ترین دلیل آن آزار و اذیت مسلمانان در هند توسط مقامات این کشور بوده است.

در همین راستا، دولت کویت تمامی محصولات هندی به ویژه گوشت قرمز را تحریم کرده است و باید گفت که کشور کویت اولین کشور در جهان است که محصولات هندی را تحریم کرده است و این تحریم توسط بسیاری از کشورها اعم از اسلامی و غیراسلامی انجام شده است. کشورهای مسلمان به دلیل شکنجه و آزار و اذیت مسلمان در هند دست به این اقدام زده اند و کشورهای غیر مسلمان به خاطر انسانیت محصولات هندی را تحریم کردند و در واقع از اقداماتی که علیه مسلمانان در هند انجام شده است، راضی نبوده اند.

کویت پس از انتشار ویدیویی جنجالی که شکنجه مسلمانان ساکن در ایالت آسام هند را نشان می دهدف اقدام به تحریم محصولات هندی کرد. کشور کویت یکی از کشورهای حامی مسلمانان در کشورهای مختلف جهان است.

بنابر این گزارش، مقامات هندی می خواهند ده ها خانواده از استان آسام، شمال شرق هند را کوچ دهند که بیشتر آنان نیز به زبان بنگالی صحبت می کنند.

فیلم های منتشر شده نشان می دهد که نیروهای پلیس مسلمانان را تهدید به تخلیه منازلشان کرده اند و آنان مخالفت کرده اند.

مسلمانان نزدیک به نیمی از جمعیت هند را تشکیل می دهند و آمار رسمی نشان می دهد که تعداد مسلمانان حدود ۳۰۰ میلیون نفر است، در حالی که آمارهای غیر رسمی نشان می دهد که تعداد مسلمانان بیش از ۵۰۰ میلیون نفر است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن