مذاهب و خطبه ها

بدبین کردن جوانان به آموزه های اسلامی فتنه یهود است

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه احناف خواف بدبین‌ کردن جوانان به تعالیم اسلام و قرآن، دور ساختن از علما و مساجد و بزرگ جلوه‌ ‌دادن اشتباهات بزرگان را از فتنه های یهود یاد کرد.

به گزارش آوای سنت، مولوی گل محمد منصوری در فرازی درباره برتری اسلام نسبت به ادیان منسوخ شده و فرقه های دروغین با استناد به قرن ها دشمنی یهود با دین نبی امت صلی الله علیه وآله وسلم گفت: اسلام دینی‌ است که به هیچ عنوان مغلوب نشده و نسبت به بقیه ادیان دست برتر دارد. در صدر اسلام مقابل سه گروه انسان ها وجود داشتند. گروه اول مشرکان مکه که برای دفاع از کیان خود مقابله علنی می‌کردند و جنگ‌ های متعددی با رسول خدا صورت دادند. گروه دوم منافقینی بودند که تظاهر به اسلام می‌کردند، ولی ضربه‌های محکمی به پیکره حکومت اسلامی وارد ساختند.

گروه سوم نیز یهود و نصارا بودند. این گروه از بدو بعثت پیامبر تا الان دشمن اسلام هستند و دشمنی خود را ادامه خواهند داد.

مولوی منصوری با گریزی به تاریخ مجاهدت های سرداران اسلام در مقابله با شرارت های دشمنان افزود: زمانی که ارتش رژیم صهیونیست در مقبره سلطان صلاح‌الدین ایوبی پا به محدوده فلسطین گذاشت مدعی شد که ما انتقام فتح بیت‌المقدس و خیبر را گرفتیم و دوباره برای دفاع از سرزمین یهودیت بیدار شدیم.

خداوند متعال خطاب به رسول گرامی فرمایش می دارد، یهود و نصاری هیچ‌وقت از تو راضی نخواهند شد تا زمانی‌ که کیش و مرام آنها را بپذیری و پیروی کنی.

مدرس محترم حوزه علمیه احناف خواف اظهار داشت: در صدر اسلام وقتی حقانیت مکتب اسلام برای اهل کتاب آشکار گردید یهود نقشه‌های ضد اسلامی خود را عملی کرده، لیکن شکست خوردند و علاوه بر تلفات نیروی انسانی، سرمایه هنگفتی را از دست داده و در مسلمانان نسبت به خود نفرت عمیقی ایجاد کردند. گرچه دشمنان با نقشه‌ های دیگری وارد عرصه مقابله با اسلام شدند که زیان آنها برای مسلمانان به مراتب بیشتر از ترفندهای قبلی است.

بدبین‌ کردن جوانان به تعالیم اسلام و قرآن، دور ساختن از علما و مساجد و بزرگ جلوه‌ ‌دادن اشتباهات بزرگان در راس اهداف قرار بدخواهان امروزی دین تعریف شده است. بنابراین هدف دشمن از بین بردن اسلام می باشد.

مولوی منصوری در تشریح نقشه‌های شوم عصر حاضر یهود و نصاری عنوان نمود: یکی از نقشه‌های شوم دشمنان اسلام، اینترنت و ماهواره است که باید در نحوه استفاده از آن دقت بخرج دهیم. در این خصوص اگر والدین آگاهی لازم را به فرزندان خود ندهند دچار تزلزل خواهند شد.

متاسفانه امروزه جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان از گوشی استفاده بی‌رویه‌ کرده و ساعت های زیادی در آن مشغول هستند. استفاده بی‌رویه جوانان از گوشی بدون شک مشکلات زیادی را به همراه دارد. پیامد ترویج بی‌بند و باری، علاقه به موسیقی مبتذل رفتن به سمت فحشا می باشد‌. چنانکه در سرگذشت اقوام پیشین می خوانیم که به دلیل فحشا و ابتذال به عذابی سخت گرفتار آمده و از بین رفتند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن