اخبارداخلی

خبرهای خوش برای کردستان از حوزه درمان تا بخش راهداری

آوای سنت : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۱ پزشک متخصص در مراکز درمانی سقز بکارگیری و در حال فعالیت هستند.

پروین خسروپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: دسترسی به پزشکان به‌ عنوان ارائه ‌دهندگان خدمات پایه‌ سلامت، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی را تعیین می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۱ پزشک متخصص در مراکز درمانی سقز بکارگیری شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ۱۷ نفر از این پزشکان در سال ۱۴۰۱ و ۴ نفر هم از ابتدای سال جاری تاکنون جذب شده‌اند.

خسروپور گفت: پزشکانی که در سال جاری بکارگیری شده‌اند، در رشته‌های ارتوپدی، قلب و عروق و زنان و زایمان هستند که برای خدمت در شهرستان سقز، جذب و به کادر درمانی بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و شفا این شهرستان اضافه شده‌اند.

بر اساس یک خبر دیگر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح راهداری محوری، به منظور افزایش ایمنی جاده‌ای در راه‌های اصلی و شریانی استان آغاز شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد.

وی شانه‌سازی راه‌ها، هدایت آب‌های سطحی و کنترل ابنیه‌های فنی در مسیرهای اصلی  را از اهداف این طرح عنوان کرد.

حسنی افزود: با توجه به کوهستانی بودن استان، افزایش ایمنی تردد در مناطق مرزی برای زائران اربعین حسینی هم در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن