اخبارخارجی

قطر ۲۰۲۲: نقاشی های دیواری احادیث نبوی برای معرفی اسلام به هواداران جام جهانی

آوای سنت : قطر که این روزها خود را برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می کند به منظور به اشتراک گذاشتن فرهنگ و ارزش های دین اسلام با مردم سراسر جهان، چندین نقاشی دیواری با احادیث حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را در سراسر کشور قرار داده است .

 به نقل از «aboutislam»، قطر که این روزها خود را برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می کند به منظور به اشتراک گذاشتن فرهنگ و ارزش های دین اسلام با مردم سراسر جهان، چندین نقاشی دیواری از احادیث حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را در سراسر کشور قرار داده است تا اسلام را به هواداران جام جهانی معرفی کند.

نقاشی‌های دیواری که حاوی سخنان نبوی مختلف در مورد رحمت، نیکوکاری و اعمال خیر است، در خیابان‌های مختلف سراسر این کشور دیده می شود.

«هر کار نیکی صدقه است»، «کسی که به دیگران رحم نکند، مورد رحمت قرار نمی‌گیرد» و «از آتش جهنم بپرهیز، هر چند اگر بتوانی با نصف صدقه بدهی » ؛این ها برخی از احادیث نبوی هستند که می توانند روشنگر راه زندگی بسیاری از انسان ها در سراسر جهان باشند.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که تنها چند هفته به آغاز آن باقی ماند ه است، قرار است از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در این کشور برگزار شود.

امسال اولین سالی است که جام جهانی فوتبال در کشوری با اکثریت مسلمان در خاورمیانه برگزار می شود.

هواداران فوتبال از سراسر جهان به قطر می آیند تا بازی های جام جهانی را از نزدیک تماشا کنند و در این میان مقامات قطر تصمیم گرفته اند تا از این فرصت برای معرفی دین مبین اسلام به تعداد زیادی از افراد استفاده کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن