اخبارخارجی

نصب تابلو«به خدا اعتماد داریم» در مدارس لوئیزیانا

آوای سنت : قانونگذاران ایالت لوئیزیانا در آمریکا با تصویب لایحه ای قصد دارند تا تابلوها یا پلاکاردهایی حاوی عبارت «به خدا اعتماد داریم» را در کلاس‌های مدارس این ایالت نصب کنند.

به نقل از lailluminator، یکی از لایحه‌های ارایه شده پیش از جلسه قانونگذاری سال ۲۰۲۳ میلادی در ایالت لوئیزیانا این است که همه مدارس و دانشگاه ها ملزم خواهند بود که  در کلاس درس علامت جدید «ما به خدا اعتماد داریم» را قرار دهند.

این لایحه که توسط نمایندگان جمهوریخواه «دودی هورتون» و «جک مک فارلند» حمایت می شد،جزو اولین لوایحی بود که در اوایل این هفته در وب سایت این نهاد قانونگذاری پست شد.

این لایحه از همه موسسات آموزشی ابتدایی و متوسطه و پس از متوسطه در لوئیزیانا می خواهد که در هر کلاس درس عبارت« ما به خدا اعتماد داریم» را نمایش دهند.هر مرجعی که بر یک مدرسه نظارت دارد، مانند هیئت مدیره مدرسه می تواند این عبارت را روی یک صفحه طراحی کنند. مدارس مجاز خواهند بود با پول خود یا کمک های مالی تابلوهایی را که این عبارت روی آن نوشته شده است، خریداری کنند. همچنین مدارس می توانند تابلوها و پلاکاردهای اهدایی را بپذیرند.

عبارت« ما به خدا اعتماد داریم» برای نخستین بار در سال ۱۸۶۴ روی سکه ۲ سنتی زده شد.دوایت آیزنهاور، رئیس جمهوری آمریکا قانونی را امضا کرد که  آن را به عنوان شعار ملی در سال ۱۹۵۶ تصویب کرد و در سال ۱۹۵۷ روی اسکناس قرار گرفت.

جلسه قانگذاری سال ۲۰۲۳ در ۱۰ آوریل آغاز می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن