اخبارداخلی

وضعیت فرا بحرانی کرونا در مناطق مختلف

آوای سنت: یک کارشناس بهداشت رسانه ملی وضعیت کرونا در چند شهر ایران را فرابحرانی خواند

به گزارش آوای سنت، دکتر کیانا فرهی پزشک و کارشناس حوزه بهداشت با بیان این مطلب که در اوج پیک ششم کرونا پرسنل اورژانس بیمارستان و رانندگان آمبولانس نیروهای خط مقدم مبارزه با این ویروس همه گیر را تشکیل می دهند، گفت: متاسفانه تعداد فوتی ها در این بخش زیاد بوده است.

وی با اشاره به اعلام وضعیت فوق بحرانی در چند شهر کشور گفت: مشهد در استان خراسان رضوی یکی از این شهرها می باشد که طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است مراسم عزاداری های ایام محرم در آن طی تدابیر خاص به انجام برسد. در خواست ما از شهروندان ساکن مشهد این است که کلیه پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند، چون طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در این شهر، تمامی تخت های بیمارستان های آن فرا تصور پر شده است.

دکتر فرهی وضعیت بندرترکمن در استان گلستان را نیز بنابر اعلام ستاد مرکزی کرونا، فوق بحرانی دانست و اظهار داشت: شهر کاشان نیز در شرایط بدی بسر می برد و می توان گفت که وضعیت کرونا در این شهرها فراتر از قرمز می باشد. تمام ظرفیت های بیمارستان ها در تهران هم تکمیل گزارش شده ‌است. ما در روز گذشته بیش از بیست و پنج هزار بیماری بستری شده در تهران داشتیم که این آمار بیش از توان تعریف شده برای این شهر می باشد. از سوی دیگر به وضوح کمبود و سرم و دارو احساس می‌شود و با توجه به فروش برخی داروها در بازار سیاه، مردم باید مراقب تاریخ مصرف آنچه که مصرف می کنند، باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن