شخصیت ها و گروه ها

طوفان الاقصی فرصتی مغتنم برای رهایی فلسطین

آوای سنت: مفتی علمای پاکستان، طوفان الاقصی را فرصتی مغتنم برای رهایی از بردگی استعمار توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت، مفتی محمد تقی عثمانی در گردهمایی علمای پاکستان با عنوان حرمت اقصی طی سخنانی طوفان الاقصی را حرکتی جهادی برای آزادی خواند و گفت: قهرمانان ما در حماس وارد کارزار آزادی ‌بخشانه‌ای در زیر پرچم اسلام علیه رژیمی شدند که سرزمین‌ شان را غصب نموده است و برای دفاع از حقوق خود به میدان آمدند.این جنگ متوقف شدنی نیست و مادامی که اشغالگری رژیم صهیونیستی به طور کامل در سرزمین فلسطین پایان نیابد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت تا تانک ها و سلاح هایش از بین برود، اگر رژیم اشغالگر جرات داشت به جای نسل کشی انسان های بی گناه تن به مبارزه مستقیم می داد.

مولانا عثمانی با تاکید بر لزوم مبارزه تا حصول پیروزی نهایی اظهار داشت: این جنگ نباید متوقف شود. البته ما خواهان خاتمه بخشی به جنایات صهیونیست ها بر علیه ملت بی گناه فلسطین هستیم. اسرائیل با بمباران کودکان و زنان در حال گرفتن انتقام است تا بر شکست خود در برابر قهرمانان هوشمند و مبتکر ما سرپوش بگذارد. برای کشورهای بیدار و از جمله پاکستان این امکان وجود ندارد که از موضع گذشته خود دست به عقب نشینی بزنند و همانگونه که محمد علی جناح در قضیه‌ فلسطین بیان نمود، هدف ما ایجاد کشور فلسطین است.

مفتی علمای پاکستان در سخنان خود تاکید کرد: فلسطین فقط برای ملت آن است. کنار آمدن با مسئله ایجاد دو دولت به معنای تسلیم شدن به خواسته های اسرائیل است و برای هیچ دولت مسلمانی این حق وجود ندارد که چنین دولتی را به رسمیت بشناسد. حاکمیت برتر مخصوص الله متعال می باشد و آن را به آمریکا و اسرائیل نسپرده است تا در برابرشان خضوع کرده و سرخم نماییم.

بنابراین تا آخرین لحظه مقاومت خواهیم کرد، هرچند که رنج بکشیم. به شکم ‌ها سنگ خواهیم بست، اما مقاومت را رها نمی کنیم، ولو اینکه گلوله سینه‌ ما را بشکافد. باید با ایمان قوی به مقاومت ادامه دهیم و هیچ قدرتی در روی زمین حتی آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند ما را شکست داده و یا مغلوب کند. حماس با مقاومت قهرمانانه خود، فرصت نادری را برای پیروزی امت اسلامی ایجاد کرده است.

مولانا مفتی عثمانی، برهه کنونی را لحظه‌ای تاریخی و حساس برای جهان اسلام توصیف کرد و افزود: اکنون فرصت مغتنمی برای امت اسلامی جهت تحولی تاریخی مهیا شده است. فرصتی برای رهایی از بردگی که در آن به سر می‌ بریم. اگر جهان اسلام این فرصت را از دست داده و آن را ضایع کند، پیامد های ناگوار و ویران‌کننده‌ آن را برای قرن ‌ها بر دوش خواهد کشید.

زمان آن رسیده تا جهان اسلام از اقصی نقاط گام‌ های عملی و استراتژی متحد و مشترک جهت رهایی از بردگی غرب بردارند و این فرصتی تاریخی برای واکنش موثر در برابر تجاوز اسرائیلی است. یقین دارم که اگر جهان اسلام متحد شوند، هیچ قدرتی توان شکست دادن و ایستادگی در برابر ما نخواهند داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن