مناطق و پراکندگی

ضرورت برخورد مسئولان با عوامل مسمومیت دانش آموزان

آوای سنت: مدیر مدرسه علوم دینی توحیدیه بخش کهیر خواستار برخورد قاطع مسولان با عامل مسمومیت دانش آموزان و مدیریت بازار شد.

به گزارش آوای سنت، مولانا نواب حوت طی سخنانی چند با انتقاد از موضوع مسمومیت دانش آموزان مدارس ضمن درخواست از مسئولین برای ورود و برخورد با عاملان آن گفت: متأسفانه در پاره ای از استان‌ های کشور، دختران دانش‌آموز مسموم می شوند و آمار بستری های ناشی از مسمومیت رو به افزایش است.

تخت ‌های بیمارستان‌ ها درگیر این مسئله شده و خانواده ها از وضع موجود گلایه های بسیاری را مطرح می کنند. محصلین نوجوان و جوان ما بیگناه مظلوم هستند، لذا اگر به این ماجرای سریالی رسیدگی قاطع صورت نگیرد مردم از مسئولین مایوس شده و جامعه بسوی فساد و تباهی خواهد رفت. در عین حال مجازات عاملان مسمویت ها مرهمی روی زخم خانواده ها خواهد بود.

مولانا حوت، برون ‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی را از ضروری ترین مطالبات امروز جامعه دانست و اظهار داشت: جهت خروج از مشکلات اقتصادی و معیشتی دلسوزان و خیرخواهان راهکارهایی را ارائه می‌دهند. اعتقاد بر این است که باید در عملکردها و طرز فکرها اصلاح صورت بگیرد.

با کشورهای صاحب صنعت ارتباط تنگاتنگ و دیپلوماسی پیشرفته برقرار شود و فعالیت‌های اقتصادی باید به شکل اساسی و زیرساختی پیاده شوند. برخی مسئولین به وضعیت نابسامان جامعه و گرانی‌های افسار گسیخته و وضعیت نامساعد معیشتی نگاه تخصصی و دلسوزانه ندارند.

کافی است مسائل قدری جدی گرفته شوند. دست اندرکاران به خوبی می بینند که مردم از نظر اقتصادی و معیشت در شرایط مساعدی بسر نمی برند. ارزش ریال سیر نزولی را دنبال می کند، پس باید برای بهترشدن اقتصاد چاره ‌اندیشی شود.

مدیر مدرسه علوم دینی توحیدیه بخش کهیر در انتقادی عنوان نمود: در تنی چند از شبکه‌های داخلی تبلیغات گسترده ‌ای بعمل که مردم در تنگناه و سختی نداشته و وضعیت معیشتی خوبی دارند، اگر‌ تبلیغات با واقعیت ‌های درون جامعه مطابقت کند، پسندیده و خوب است، اما آنچه که می‌بینیم، چیز دیگری است. اقتصاد ما بیمار و مردم به سختی روزگار سپری می‌کنند.

بعضی‌ اقشار حتی از تهیه نان خشک برای خانواده خود عاجز هستند. در این حال ادعاهای کارگزاران با واقعیت ‌ها در تضاد می باشد. حال کنونی این نیست که ملت سیر بوده و گرفتاری ندارند. مسئولین بیهوده وعده ندهند که ما در زمینه اشتغالزایی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد!

مولانا حوت با مهم خواندن حمایت از مدارس علوم دینی یادآور شد: حوزه های علمیه به حمایت و همیاری مسلمانان نیاز دارند. مردم ما به رغم همه گرفتاری ها ایثار و خودگذشتگی نشان داده و بخشی از اموال و دارایی‌ هایشان را به مدارس و مراکز دینی اختصاص می‌دهند.

اگر می بینیم که مدارس، مساجد، مکاتب و مراکز تبلیغ فعالیت هایشان را به خوبی دنبال می کنند دلیل آن قطعا به همکاری مردم با علما و خیرخواهان دینی برمی‌گردد. از باریتعالی بخواهیم که جامعه مجدد به پویایی و شکوفایی برسد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن