عمومی

کفر, در حال بلعیدن امت اسلامی است

آوای سنت (ترجمه): جنگ در سوریه ادامه دارد.  ۹ سال از زمان آغاز جنگ در سوریه گذشت . سوریه ویران شد. یک میلیون سوری کشته شدند. مردم مظلوم سوریه گرفتار رتج و بدبختی شدند. در اثر این جنگ, بخش بزرگی از سوریه به دست آمریکا و روسیه افتاد. در سایه همین جنگ بود که اسرائیل بلندی های جولان را به خاک خود الحاق نمود.

ده ها هزار تن از فرزندان امت اسلامی, در این جنگ جان خود را از دست دادند.

اینها مواردی از نتایج جنگ هستند که در درون سوریه اتفاق افتاده اند.

 

این جنگ , همچنین در خارج از سوریه هم تاثیرگذار بوده است: این جنگ یمن و تمام امت اسلام را هم در بر گرفت. اختلافات, کشمکش ها و دشمنی های درون امت افزایش یافت. آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل, فرصت را غنیمت شمرده و بیت المقدس را پایتخت اسرائیل معرفی کردند.

 

حتی هندوستان هم از این صحنه جسارت پیدا کرده و ۱۸۰ میلیون جمعیت مسلمان خود را تحت فشار گذاشت و حتی کار را تا قتل عام مسلمانان در خیابانها پیش می برد.

اگر به جنگ سوریه با چشم بصیرت و فراست نگاه می شد اکنون نتایج این جنگ این قدر جانکاه نبود.

 

درحالیکه نتایج فلاکت بار جنگ سوریه کاملا آشکار است آیا هیچ شخص عاقلی می تواند ادعا کند که این جنگ , جنگ درستی است؟

پند و نصیحت , هیچ فایده ای ندارد چون تعصب, تعصب مذهبی, کینه و نفرت , دشمنی و حماقت , هم چشم دل و هم چشم بدن را کور کرده است.

 

اگرچه تاثیری نخواهد داشت اما می خواهم حقیقتی را در یک جمله بیان کنم:

“درحالیکه ما با شیعه گری, سنی گری, تکفیرگری, تعصب ترکی و کردی و عربی و فارسی , همدیگر را می خوریم کفر هم از این وضع ما جسارت پیدا کرده و تمام امت اسلام را می‌بلعد”.

 

حال که این را گفتم احتمالا مرا چنین و چنان خواهند گفت.

درحقیقت من نه شیعی گر , و نه سنی گر و نه متعصب کردی و نه متعصب ترکی و .. هستم.(الحمدلله). به همین دلیل بنده را نه شیعی گر و نه سنی گر و نه متعصبین ترکی و کردی … دوست ندارند الحمدالله.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن