مجلس و نمایندگان

تقدیر نمایندگان اهل سنت مجلس از وزیر ارشاد بابت ۲ انتصاب

آوای سنت : جمعی از نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی بابت انتصاب مشاور در امور اهل سنت و اعزام رایزن فرهنگی سنی مذهب به مصر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کردند.

جمعی از نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ارشاد، بابت دو انتصاب صورت گرفته در وزارتخانه متبوع وی قدردانی کردند.

انتصاب ماموستا عبدالسلام امامی به عنوان مشاور وزیر در امور اهل سنت و همچنین اعزام دکتر زرین پور گرگیج به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قاهره دو انتصاب مذکور است.

متن نامه قدر دانی نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح ذیل است:

وإن لک لأجرًا غیر ممنون (سوره فلم ایه (٣)

جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام و تحیت

سرزمین فرهنگ پرور ایران یادگار قرنها زیست مسالمت آمیز اقوام گوناگون در کنار یکدیگر و یادآور اصل پذیرفته شده در قانون اساسی است. سالهاست زندگی مسالمت آمیز مذاهب و اقوام ایرانی به الگوی هم زیستی در جهان بدل شده است و هر چه به پیش می‌ رویم حلقه های اتصال و انسجام ملی و اسلامی قوی تر و مستحکم تر می شود خرسندیم اعلام کنیم که آن وزارتخانه به برکت حضور شما حرکتی موثر در عرصه فرهنگ و هنر در راستای اهتمام به توانمندیهای اهل سنت آغاز کرده و مایه مسرت است که در دولت مردمی شاهد به ثمر نشستن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص زمینه سازی برای ثبت و معرفی خدمات اهل سنت هستیم. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از وزارتخانه های پیشرو در راستای استفاده از ظرفیت های اهل سنته؛ با انتصاب «ماموستا عبدالسلام امامی به عنوان مشاور وزیر در امور اهل سنت و همچنین اعزام جناب آقای دکتر زرین پور گرگیج به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قاهره گامی مهم در بهره گرفتن از ظرفیت اهل سنت در بخشهای مختلف فرهنگی و هنری و شناسایی و معرفی ظرفیتها و استعدادهای فرهنگی و هنری برادران و خواهران اهل سنت جهت بهره مندی از توان و دانش ایشان برداشته است. اینجانبان جمعی از نمایندگان اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخود واجب دانستیم تا مراتب سپاسگزاری خود و مردم را نسبت به این اقدامات ارزنده اعلام بداریم و همچنین بابت فعالیتهای فرهنگی و هنری در مناطق اهل سنت از شما و همکارانتان قدردانی کنیم. تردیدی نیست که بهره گیری از ظرفیتها و توان اهل سنت در حوزه های فرهنگی و هنری می تواند بار دیگر به جهانیان نشان دهد که ایران، رنگین کمانی زیبا و پر جاذبه از اقوام و مذاهب و ادیان است. امید آنکه از گردنه ها و موانعی که استکبار جهانی در راستای تفرق در بین کشورها اسلامی و چه بسا امتهای اسلامی ایجاد کرده به سلامت عبور کنیم و شاهد وحدت و همدلی بیشتر باشیم.

در پایان بار دیگر تلاش و کوشش تان را ارج می نهیم و از درگاه حضرت سبحان برای تان سلامتی و موفقیت روزافزون آرزومندیم.

ولله الحمد

جمعی از نمایندگان اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

وزیر ارشاد ,

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن