مجلس و نمایندگان

شادمهر خبر داد: تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ و راه اندازی شده است که این اقدام مطلوبی در حوزه آموزش پزشکی شهرستان بوده است.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با معاون اجرایی رئیس داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات و مشکلات مختلف حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهد.

وی افزود: در این نشست در خصوص طرح ها و پروژه های توسعه ای شهرستان از قبیل احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، جاده نفت، محور دوم و اصلی مواصلاتی استان که همان جاده گنبد به آق قلا بوده است و موضوعات دیگری در این نشست مطرح شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر نفت داشتم که در این دیدار نیز از روند پیشرفت میدان ذخیره گازی قزل تپه بخش داشلی برون گزارشی از سوی وزیر نفت ارائه شد و در ادامه نیز بر رفع مشکلات در فرآیند این پروژه تاکید شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ و راه اندازی شده است که این اقدام مطلوبی در حوزه آموزش پزشکی شهرستان بوده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن