مجلس و نمایندگان

ضرورت ورود رییس جمهور به وضعیت اختصاص سهمیه سوخت به سیستان و بلوچستان

آوای سنت : عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، ضمن انتقاد از کاهش سهمیه بنزین آزاد در این استان که مشکلات جدی در حوزه حمل و نقل این منطقه ایجاد می‌کند از رییس جمهور خواست تا به این موضوع ورود پیدا کند.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، ضمن گلایه‌مندی از وزیر نفت به دلیل کاهش سهمیه بنزین آزاد که مشکلات جدی را برای این منطقه ایجاد خواهد کرد، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد مشکلات عدیده‌ای را برای استان سیستان و بلوچستان ایجاد می‌کند چرا که در این استان زیرساخت آن آماده نیست.

نماینده مردم میرجاوه، خاش، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش سهمیه بنزین در استان سیستان و بلوچستان به دلیل فاصله بسیار زیادی که بین شهرها و روستاها وجود دارد به بروز مشکلات جدی در حوزه حمل و نقل منتهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته این موضوع در خصوص تردد معلمان خرید خدمات و دانش آموزان از روستاها که باید برای طی مسیر تا مدرسه با خودروی شخصی تردد کنند مشکل جدی‌تری را به همراه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: قاچاق سوخت برای این حوزه انتخابیه هم امکانپذیر نیست چراکه این منطقه کودینگ بوده و کسی جرات ندارد حتی یک لیتر بنزین قاچاق کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون نیاز است آقای رییس جمهور به این موضوع ورود پیدا کند و سهمیه این استان را به وضعیت قبل برگرداند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن