مجلس و نمایندگان

میلیاردها متر مکعب آب در سیل جنوب سیستان و بلوچستان هدر رفت

آوای سنت : نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نبود زیرساخت های مناسب میلیاردها متر مکعب آب در جریان سیل اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان هدر رفت.

معین الدین سعیدی اظهار داشت: در جریان سیل اخیر میلیاردها متر مکعب آب وارد دریا شد در حالی که می‌توانستیم با احداث آب بندها به ویژه بر روی رودخانه «باهوکلات» از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب شهری در جنوب استا، سیستان و بلوچستان گفت: نبود این زیرساخت‌ها سبب شده تا با اندک بارندگی بخش‌هایی نظیر پیرسهراب، عورکی، باهوکلات وکاجو هفته‌ها در محاصره آب قرار گیرند و ارتباط شأن با جهان خارج قطع شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت و احداث زیرساخت‌های لازم در این مناطق در دست پیگیری است که در صورت تأمین اعتبار اقدامات مطلوبی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با سیاست‌های اشتباه کشور را از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان محروم کرده‌ایم و این ظرفیت‌ها بلا استفاده مانده است.

سعیدی با اشاره به خدمات ارزنده نظام در استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورتی که از ظرفیت های داخلی استان بهره برداری شود شاهد پیشرفت و توسعه استان خواهیم بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن