مجلس و نمایندگان

واکنش نماینده سراوان به حمله امروز اسلام آباد: ارتش پاکستان دقیقا می‌داند همیشه تروریست‌هایی که به خاک ایران در این منطقه حمله می‌کردند، مقرشان در کشور خودشان بوده

آوای سنت : نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی درباره این‌که پاکستان بیانیه داده و مدعی شده که مقر تروریست‌ها را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد: ما تروریست نداشتیم. با وجود بیانیه‌ای که پاکستان داده است، ارتش این کشور دقیقا می‌داند همیشه تروریست‌هایی که به خاک ایران در این منطقه حمله می‌کردند، مقرشان در پاکستان بوده است.

نماینده سراوان به حمله پاکستان به این منطقه واکنش نشان داد و گفت: ارتش پاکستان دقیقا می‌داند همیشه تروریست‌هایی که به خاک ایران در این منطقه حمله می‌کردند، مقرشان در پاکستان بوده است.

ملک فاضلی درباره حمله ارتش پاکستان به سراوان گفت: فعلا مسئله روشن نیست و جزئیات آن باید مشخص شود.

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی درباره این‌که پاکستان بیانیه داده و مدعی شده که مقر تروریست‌ها را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد: ما تروریست نداشتیم. با وجود بیانیه‌ای که پاکستان داده است، ارتش این کشور دقیقا می‌داند همیشه تروریست‌هایی که به خاک ایران در این منطقه حمله می‌کردند، مقرشان در پاکستان بوده است.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر هر کسی از ایران توسط این گروه‌ها گروگان گرفته می‌شد به پاکستان می‌بردند، این کشور یک مورد بیاورد که یک پاکستانی در ایران گروگان گرفته شده باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن