مقالات و یادداشت ها

تشکیل ناتوی صهیونیستی عربی

آوای سنت: وزرای امور خارجه امارات، بحرین، مراکش و مصر در منطقه نقب فلسطین اشغالی و در فاصله کوتاهی از قبر دیوید بن گوریون، بنیانگذار رژیم صهیونیستی، با همتای صهیونیستی خود یائیر لاپید دیدار کردند.عنوان اصلی این اجلاس،بحث درباره تهدید هسته‌ای ایران بود.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت، طنز ماجرا اینجاست که این اجلاس شرمساری در فاصله ای نه چندان دور از رآکتور هسته‌ای رژیم صهیونیستی برگزار شد که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای تولید کرد ،رژیم اشغالگر این کلاهک ها را روی موشک‌هایی نصب کرد و جهت این موشک ها نیز به سوی ۳۰۰ شهر پرجمعیت عربی و اسلامی است تا اگر موجودیت این رژیم مورد تهدید قرار گرفت این موشک ها را به سوی این کشورهای اسلامی شلیک کند،با این وجود،این سران ذلیل عرب خطری در این موشک ها ندیدند و این خطر را فقط در برنامه ایران دیده اند که هنوز حتی یک بمب اتمی تولید نکرده است!

هیچ وزیر خارجه عرب ما را متقاعد نمی کند که این نشست به خاطر فلسطین برگزار شده است

خود وزیر امور خارجه اشغالگر تأیید می‌کند که این اجلاس برای بحث در مورد ایجاد ساختار منطقه‌ای جدید و با هدف بازدارندگی و ارعاب ایران و دست نشانده‌های آن تشکیل شده است.

بنابراین، این یک اتحاد ناتو است و شامل اعرابی می شود که رژیم اشغالگر را به عنوان رهبر جدید منطقه ای بر کل منطقه در چارچوب تجسم طرح خاورمیانه جدید منصوب کرده اند و زمام امور خود را برای محافظت از آنها به او سپردند.این درحالی است که این رژیم اشغالگر حتی قادر به محافظت از خود در برابر موشک های مقاومت در آخرین جنگ غزه نبود و هواپیماها و موشک های گنبد آهنین آن نتوانست پهپاد حزب الله را که هفته ها پیش در عمق ۷۰ کیلومتری شمال فلسطین نفوذ کرده و ۴۰ دقیقه در حریم هوایی آنجا مانده بود را ساقط کند.

این رژیم همچنین نتوانست با ۱۲ موشک ایرانی که لانه موساد را در اربیل عراق ویران کردند، مقابله کند، پس چگونه می تواند از متحدان و دوستان عرب خود محافظت کند؟!

آیا این افراد واقعاً معتقدند که اگر درگیر جنگ با ایران شوند یا بهتر است بگوییم آنها را درگیر جنگ کنند،این رژیم اشغالگر از آنها دفاع خواهد کرد؟!

این دشمن برخلاف دوستان جدیدش به خوبی می‌داند که دارد چه می‌کند، او اجلاس را در نقب برگزار کرد که شاهد یک کارزار گسترده سرکوب برضد فلسطینیان از سال ۱۹۴۸ و تخریب خانه‌های ساکنان فلسطینی و مصادره آنهاست.

قرار است ۱۲ شهرک جدید دیگر در این منطقه ساخته شود،این اجلاس مهر تاییدی بر مشروعیت بخشی سران این کشورهای عربی به آوارگی بقیه فلسطینی ها و یهودی سازی سرزمین های آنها در نقب است.

اینها رفتارهای نژادپرستانه نفرت انگیزی است که سران کشورهای عربی حتی با یک کلمه آن را محکوم نکردند، در حالی که در محکومیت عملیات خضیره که منجر به کشته شدن دونظامی صهیونیست شد،لحظه ای دریغ نکردند و به خانواده دو نظامی کشته شده در این عملیات، تسلیت گفتند.ناصر بوریطه، وزیر امور خارجه مراکش پا را از این هم فرارتر نهاد و گفت حضور امروز من در نقب در کنار سه وزیر عربی،بهترین پاسخ به این حمله تروریستی است.

این طنز زمانی تکمیل می شد که چهار وزیر عرب به زیارت مقبره بن گوریون می رفتند که(با تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸) مسبب روز نکبت در سرزمین فلسطینی ها بود تا با این اقدام خود گام دیگری برای مشروعیت رژیم غاصب اسراییل برمی داشتنداما این دیدار پس از عملیات قهرمانانه خضیره لغو شد.

روزی بن گوریون گفته بود که “پیرمردها می میرند و جوان ها فراموش می کنند” او راست می گفت.

پیرهایی مثل بن گوریون واقعاً با گذشت زمان مردند اما جوانان فراموش نکردند و رام نشدند بلکه مقاومت مسلحانه را در سرزمین های ۱۹۴۸ زنده می کنند و دو عملیات قهرمانانه در بئرالسبع و خضیره انجام می دهند که منجر به کشته شدن ۶ نفر از اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن