مقالات و یادداشت ها

” نه به بدخواهان ایران “

آوای سنت : اینروزها که به سالگرد حوادث تلخ و ناامنی های پائیز ۱۴۰۱ نزدیک می شویم ، شاهد تحرک و برخی فعالیت کشورهای متخاصم ، گروههای معاند با کمک رسانه های متعددِ خود برای استیلای رسانه ای و تبلیغاتی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی در جهت بازتولیدِ ناامنی و آشوب و اغتشاش در کشور هستند .

حوادثی که جز تحمیل هزینه و خسارت بر کشور هیچ عاید و منفعتی برای مردم و کشور نداشته و صرفا در راستای پیشبرد اهداف کسانی است که ایران را ضعیف ، ناامن ، پر مشکل ، متفرق و تحت سلطه می خواهند .

حامیان و مبلغان اغتشاش و ناامنی نه دوستدار توسعه و پیشرفت  ایرانند ، نه طرفدار مردم و نه خواهانِ حل مشکلات کشور هستند ، بلکه اینها سوداگران شر و آرزومندان ذلت این مردمند .

اپوزیسیون هزار فرقه در خدمتِ دشمنان قسم خورده این ملت ، هدفی جز به آشوب کشیدن ایران و به فنا دادن جوانانِ وطن ندارند .

همه می دانند که هیج کشوری در دنیا و هیچ ملتی در جهان با آشوب سازی ، ناامن کردن جامعه ، پاشیدن بذر ناامیدی و پیروی از سیاستهای بیگانه پیروز و سربلند نشده است .

هیچ پژوهش توسعه ای گویای توسعه با آشوب و ناامنی نبوده و بلکه برعکس همه جوامع توسعه یافته بر بستر آرامش و امنیت توسعه یافته اند .
لذا به عزیزان وطنم عاجزانه توصیه می کنم که فریب ناحظان ملت و تبلیغات بی حاصل رسانه های معاند را نخورده و حکمت در تدبیر را بر استیلای هیجان در تصمیم گیریهای خود ترجیح دهند .

مطمئن باشیم که دوای هیچ دردی در دستان دشمنان و کسانی نیست که ایران را آشوب زده می خواهند.
البته ملت بزرگ ایران هوشیارانه به مانند همیشه دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

سید علاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن