گفتگو و مصاحبه

اسرائیل به پشتوانه آمریکا جنایت می کند

آوای سنت: عالم سخنور اهل سنت شهرستان دره گز، اسرائیل را ترسو ترین رژیم تاریخ حیات بشر توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت: مولوی مرتضی ایل نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با انتقاد از نادیده گرفته شدن مفاد قوانین و مصوبات سازمان ملل از سوی آمریکا و برخی از متحدان غربی این کشور در توقف هر چه سریع تر جنگ اسرائیل بر علیه ملت مظلوم، بی دفاع و بیگناه غزه گفت: واضح است که سردمداران غربی عطش زیادی برای نسل کشی در این شهر مسلمان نشین دارند و به اسرائیل ماموریت داده اند تا هجم عظیمی از بمب های اهدایی دولت بایدن را بر سر مردم بی گناه غزه بریزد. این نابخردان و گرگ صفتان به چیزی جز منافع دنیوی خود فکر نمی کنند و نمی پندارند که برای همه این جنایاتی که مرتکب می شوند، عذاب سخت و شدیدی در انتظارشان خواهد بود.

بیش از هفت هزار کشته به بهانه دفاع از خود و جنگ با شهروندانی که نیمی از آنها را کودکان ناتوان تشکیل می دهند، جای چه دفاع از خود دارد که امروز رئیس جمهور آمریکا ادامه این جنگ و انسان کشی را حق اسرائیل می داند و در این عنفوان پیری چه هدف مهمی جز به جان خریدن لعن و نفرین تظاهرات کنندگان میلیونی حامی فلسطین را دنبال می کند!!

زمانی سازمان ملل بنا شد تا کشورهای عضو تابع رای اکثریت باشند و اگر قرار است جنگ اسرائیل بر علیه غزه با بمب هایی که آمریکا در اختیار این رژیم می گذارد، علی رغم مخالفت های جهانی ادامه پیدا کند، پس بودن این سازمان چه دردی از ملت های مظلوم را دوا خواهد کرد؟!

مولوی ایل نژاد، اسرائیل را ترسو ترین رژیم تاریخ حیات بشر توصیف کرد و اظهار داشت: ریختن بالاترین میزان بمب بر سر مردم یک شهر و کشتن بیگناهان جای چه افتخاری دارد که امروز رسانه های گروهی غرب بی آنکه حتی تغییری در لحن صدای شان پیدا شود، آمار کشته شده های غزه را بیش از هفت هزار نفر اعلام می کنند و آیا متحدین اسرائیل بابت کمک به این کشتار از خشم خدا نمی ترسند؟ آیا در تاریخ نخوانده اند که اقوام عصیانگر چگونه به غضب الهی دچار شده و به قعر جهنم فرو رفته اند!!

اگر حمایت های آمریکا و غرب از رژیم آدم کش صهیونیستی نبود، اسرائیل به اندازه چند ماه هم نمی توانست در برابر مقاومت جوانان فلسطینی دوام بیاورد. چرا این همه ثرورت خدادادی که می بایست صرف برچیده شدن قحطی و گرسنگی از روی زمین شود، باید به سلاح های کشتار جمعی تبدیل گردد؟! نخست وزیر پلید و ملعون اسرائیل که بمب های آمریکایی را به فراوانی در اختیار دارد، چرا باید دستور شدیدترین حملات را بر علیه مردم غزه صادر کند و دول مسلمان، تنها نظاره گر این رویداد فجیع باشند؟

این عالم سخنور اهل سنت شهرستان دره گز تاکید کرد: بی گمان هفت طبقه از جهمنی که خدا و رسول بر حق امت از آن خبر می دهند، برای خالی ماندن ساخته نشده اند. صبر و بردباری زیادی لازم است تا ملت مظلوم و بی گناه غزه بتوانند از این مرحله عبور کنند. با وجود تلاشی که برخی سران دلسوز منطقه برای خواباندان جنگ در غزه انجام می دهند، این جنگ با هر میزان تلفات و خساراتی که به انتها برسد، باز هم مردم غزه پیروز واقعی هستند، زیرا حاضر نشدند در برابر دشمن تا دندان مسلح کوتاه آمده و خاک میهن شان را ترک نمایند. یکی از مهمترین دستاورد این جنگ و لشکر کشی آمریکا به منطقه این خواهد بود که سران کشورهای عربی سرانجام از خواب غفلت بیدار شوند و اسرائیل سازش با مردم مسلمان خاورمیانه را به گور خواهد برد.

مولوی ایل نژاد استیطلای اسرائیل بر غزه در جنگ زمینی را خیالی بیش برای صهیونیست ها ندانست و یادآور شد: یک اسم به تنهایی قادر به انجام کاری نیست، بلکه با اتکا به الله متعال و ایمان قوی می توان در برابر اشغالگران مبارزه کرد. اسرائیل در هفتاد سال پیش خواست نام فلسطین را از روی نقشه کشورها بردارد که دیدیم رو سیاه شد. مسلمانان نباید تبعات کشتار مردم غزه را به سادگی فراموش کنند. کشورهای اسلامی وظیفه دارند در تمامی زمینه ها و از جمله در اقتصاد و ورزش، اسرائیل را تخت تحریم قرار داده و اجازه ندهند احدی از این رژیم به سرزمین های امن اسلامی پا بگذارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن