گفتگو و مصاحبه

افسانه ارض موعود یهود در فلسطین خیالی واهی

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت قره تپه، ادعای واهی تشکیل ارض موعود را خواب و خیال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت مولوی خیرالله یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما ورود آمریکا و انگلیس به جنگ بر علیه مردم یمن و حمله به تاسیسات این کشور را ورود به جنگ برای حمایت مستقیم از رژیم صهیونیستی خواند و گفت: سرانجام بایدن جنایتکار که تاب و تحمل اتحاد یمن با ملت ستمدیده و رنج کشیده فلسطین را نداشت با ورود به مداخله ای دیگر دست بکار شده و اینبار به یمن حمله کرد تا بار دیگر ثابت کند که اشغالگران قدس شریف، مواجب بگیران مافیای یهود در سنای آمریکا هستند. مافیایی که حلیه گری را خوب بلد است در پاشیدن تخم نفاق و اختلاف سبقه طولانی دارد، اما یمن با همه کوچکی خود از نظر مساحت نشان داد که بسیار بزرگتر از حکامی است که خود را صاحبان اصلی شبه جزیره عرب می دانند!

آنها مانند صحابه صدر اسلام از مظلوم حمایت و دفاع نمی کنند، بلکه به کفر دست دوستی می دهند و برای شرایط امروز جهان اسلام کاری جز شعار دادن و حرف زدن بر نمی آید. آمریکا که ید طولانی در تحریم کردن کشورهای ضد امپریالیسم دارد با همه مشکلات و آسیب هایی که متحمل می شود برای این که بگوید قدرت مطلق در جهان می باشد دست به چالش دیگری در خاورمیانه زده است.

مولوی یعقوبی، تجاوز آشکار به خاک کشورها را از نگاه بین المللی محکوم خواند و افزود: بزرگترین شکست آمریکا در منطقه پایداری حماس و مقاومت مردم فلسطین تا آخرین نفس است. رژیم صهیونیستی هرگز نمی تواند همسایه خوبی برای دولت های مسلمان در همسایگی فلسطین باشد و از همان شب نکبت نیز معلوم بود که خاورمیانه با اسرائیل روی خوش نخواهد دید. مافیای ثروتمند یهود در آمریکا جنگ و اشغالگری را به خاورمیانه تحمیل کردند و با گذشت چند دهه نتوانستند مشروعیتی برای اسرائیل بخرند و امروز همه دنیا حامی فلسطین هستند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه از توابع بهشهر، دوستی و اتحاد شماری از حکام عرب منطقه با اسرائیل را خیانت آشکار به اسلام توصیف کرد و متذکر شد: به روشنی ثابت شد که ادعای واهی تشکیل ارض موعود توسط اشغالگران خواب و خیالی بیش نبوده است. امروز هیچ ملتی کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست یک رژیم را دفاع از خود نمی داند.

بیگانگان در فلسطین مشروعیتی ندارند و بر دوش امت است که با هر وسیله و توان برای این سرزمین بجنگند. مقاومتی که مدافعان غزه در برابر اشغالگران از خود نشان می دهند در هیچ دفاعی اتفاق نیفتاده است. این ملت قهرمان هر دو جهان هستند و در سوی مقابل نتانیاهو یک جنایتکار بالفطره و بایدن نیز خبیثی به تمام معما می باشند که نه به حرمت و نه به شرف و نه خون آدمی ارزش و احترام قائل نیستند!

وقتی خون مسلمانی به ناحق بر زمین بریزد، امت بر اساس تکلیف قرآن عمل می کنند، اما افراطی های یهودی که هر یک در گوشه ای پراکنده بودند با هزینه آمریکا به فلسطین آورده شدند و می بینیم که ترس و وحشت از عملیات نیروهای مقاومت زندگی را به کام شان تلخ کرده است. اشغتاگران آمده بودند تا تاوان کشته شدن اجدادشان در جنگ دوم جهانی را از مسلمانان بگیرند، اما در باتلاق حماس و یمن گیر افتاده اند.

برای آمریکا تجاوز به حریم کشورها تبدیل به یک عادت زشت شده است. آمریکا در جنگ اسرائیل بر علیه غزه، تمامی خط قرمزها را نادیده گرفت و به رژیم صهیونیستی سلاح ممنوعه داد تا کشتار وسیعی را پیاده نماید. جنگ با رژیم صهیونیستی بخشی از رسالت امت در دفاع از اسلام و قرآن است و لذا نباید نسبت به آن بی تفاوت ماند!

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن