گفتگو و مصاحبه

انتخابات ۱۱ اسفند رویدادی ملی و برای همه ماست

آوای سنت: مدیر مدرسه دینی خلفای راشدین تربت جام، اعتماد به ایده های خلاق و خصوصا صاحبان طرح های اشتغالزا را رمز موفقیت نمایندگان مجلس خواند.

به گزارش آوای سنت، مولوی مصطفی زیتونی در گفتگو با خبرنگار ما، انتخابات یازدهم اسفند ماه را رویدادی برای تمام مردم کشور دانست و گفت: وظیفه همه ما است که برای انتخابات فرد اصلح در پای صندوق های رای حاضر شده و کسی را به مجلس بفرستیم که وجودش به خیر و صلاح جامعه باشد. کاندیداها نیز مجلس را محل آزمون و خطا قلمداد نکرده و باید تصمیماتی را برای تسهیل امور کلی جامعه و خصوصا ایجاد کار و درآمد پایدار به تصویب برسانند.

همان گونه که می دانیم چهار سال عهده داری سرنوشت یک ملت وظیفه خطیر و دشواری است که منتخب مجلس به عهده می گیرد، بنابراین شناخت از اولویت ها باید در راس برنامه ها گنجانده شوند. راس امور در اختیار داشتن سکان تصمیم گیری برای خدمت به مردم است. جایی که همه کارها را نمی توان به تنهایی انجام داد.

مولوی زیتونی، اعتماد به ایده های خلاق و خصوصا صاحبان طرح های اشتغالزا را رمز موفقیت نمایندگان مجلس خواند و اظهار داشت: همان گونه که یک نماینده با رای اعتماد ملت به مجلس راه پیدا می کند، متقابلا باید به نظرات داده شده بها بخشیده و با اعتماد به تجربیات نمایندگان ادوار گذشته به ایده های خلاق جوانان تحصیل کرده نیز باور داشته باشد. متاسفانه برخی سکانداران بهارستان، پس از رسیدن به کرسی مجلس از جامعه فاصله گرفته و مشکلات را فراموش می کنند.

مدیر مدرسه دینی خلفای راشدین منطقه محمود آباد تربیت جام، تاکید کرد: نماینده ای که جامعه را مخاطب قرار می دهد خود نیز باید یک شنونده خوب باشد. از تشکل ها تنها برای گرفتن رای استفاده نکند. پیروزی در انتخابات را شکست برای دیگر رقبا تلقی ندارد، زیرا در انتخابات شکست به معنای واقعی مفهومی ندارد. قدردان حضور مردم در پای صندوق های آرا باشد. بین طرفداران خود و کسانی که برای پیروزی رقبا تلاش کردند، تفاوت قائل نشود. پیروزی را پایان کار تلقی نکند. فرصت چهار ساله را یک دوره طولانی نداند. برای مخالفانش خط و نشان نکشد و خصوصا مدیران شایسته را فقط برای اینکه حامی وی نبودند بی دلیل از ادارات جابجا نکند.

مولوی زیتونی، حل مشکلات کشور را مسئله ای زمانبر برشمرد و یادآور شد: پیشرفت بسرعت بدست نمی آید، اما نباید فرصت ها را از دست داد. یازدهم اسفندماه روزی ارزشمند برای انتخاب نماینده اصلح می باشد و همه روزهای طول دوره مجلس دوازدهم نیز ارزشمند هستند که می توان فرصت ها را ایجاد کرد. برگزاری انتخابات یک شروع نو برای سازندگی بیشتر و بهتر است. کسانی که کار را اولویت می دادند، موفقیت بیشتری به دست می آورند. کار نماینده مجلس ساعت و لحظه نمی شناسد. انسان طبیعتا و به طور همزمان نمی تواند در چند مکان حضور بهم رساند. از این رو مشاورین نماینده در زمینه پیشبرد اهداف به اندازه خود وی نقش بر عهده دارند و البته باید روی توان مردم حساب کرد که اگر تجمیع شوند، کارهای سخت و ناممکن را امکان پذیر می کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن