گفتگو و مصاحبه

اهمیت انتخابات کشور در رسانه های بیگانه

آوای سنت: مدیر مرکز اسلامی گنبد کاووس، پوشش رسانه های مهمترین رویداد حال حاضر کشور توسط رسانه های خارج از کشور را نشانه اهمیت بالای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد.

به گزارش آوای سنت، عبدالباسط آخوند قره باش در گفتگو با خبرنگار ما ضمن دعوت از آحاد عمومی ملت جهت شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه جاری گفت: در سرزمین هایی که اسلام حقیقی در آنها جریان دارد، قوانین مجالس شان مطابق با دستورات قرآن کریم تدوین گردیده است. خدمت اگر از چارچوب موازین اسلامی به دور باشد مفعی به حال جامعه و مردم نخواهد داشت و از این رو می بینیم که برخی با دائیه خدمت به رشد منافع فکر کرده و در چنین شرایطی فساد به جریان در می آید.

در حقیقت کسی که به عنوان نماینده ملت در مسند کرسی قرار می گیرد، می بایست در هر کاری خدای متعال و قرآن کریم را شاهد و ناظر بر اعمالش دیده و از آنچه که خلاف مصلحت جامعه است، دوری نماید. خصوصا نمایندگان جوان ما که آینده سازان این مملک هستند، مدارج بالای علمی را گذرانده و تجارب مفیدی در زمینه های مدیریتی دارند. با این حال برخی از آنها حوادث منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و سال های جنگ تحمیلی را بیاد ندارند و نمی دانند که برای اینکه رسیدن به این مرحله چه خون هایی ریخته شده است!

آخوند قره باش، اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را از آن جهت که با نزدیک شدن به زمان انتخابات اکثر رسانه های تبلیغاتی بیگانه میزگردهای سیاسی خود را به این امر اختصاص داده اند، بالا دانست و افزود: در حقیقت انتخابات در کشور دارای ارزش و اهمیت بالایی می باشد و اخبار این انتخابات در صدر پوشش رسانه ای کشورهای منطقه و رسانه های بین المللی قرار می گیرد.

انقلاب ما از معدود رویدادهایی است که توانست از یک نهال نو پا به درختی تنومند تبدیل شود. بادهای سهمناک زیادی از غرب و شرق وزیدن پیدا کردند تا دستاوردهای انقلاب را به حاشیه ببرند. البته سرزمین های دیگری نیز انقلاب هایی را شاهد بوده اند، اما در بیشتر آنها اشخاص جای اشخاص دیگر را گرفتند و وابستگی به غرب در جوامع شان باقی ماند.

مدیر مرکز اسلامی گنبد کاووس، هدف آمریکا و متحدان رژیم صهیونیستی در غرب را ایجاد شکاف در بدنه انقلاب اسلامی خواند و افزود: قریب چهل سال جمایت مالی از رژیم غاصب قدس شریف و از سوی دیگر ناکارآمدی سرمداران این رژیم، آمریکا و غرب را خسته و ناامید کرده است. ایران به عنوان تنها کشور قدرتمند حامی غزه و فلسطین در کنار نیروهای مقاومت ایستاده و از هیچ تهدیدی ترس ندارد.

اسرائیل دولت های عرب را تهدید به عدم دخالت در امور غزه می کند، اما جرات تهدید ایران قدرتمند را ندارد، زیرا می داند که زیر بار حرف زور نمی رویم. لذا مشارکت گسترده مردم در انتخابات حاوی یک پیام مهم به متحدان رژیم صهیونیستی است که خیال دوستی اسلام با صهیونیسم را از فکر خود خارج کنند. در همایش های انتخاباتی می بینیم که توده های جوانان در میدان حضور داشته و از تعیین سرنوشت به نفع خود استقبال می کنند.

آخوند قره باش تسریح کرد: بدون شک مشکلاتی در خصوص معیشت و ارتزاق عمومی وجود دارد و وظیقه دولت و مجلس است که هر چه زودتر فکری برای سامان بخشی به قیمت کالاها نمایند. شایسته سالاری را مبنا قرار داده و در زمینه اصلاح امور بکوشند. آسیب ها را شناخته و به افراد ناکارآمد میدان ندهند. به جوانان پاک سرشت اعتماد کرده و امید را به جامعه تزریق نمایند.

از دیپلماسی برون مرزی در تقویت ارتباط به کشورهای صاحب سبک و صنعت بهره ببرند. به احیا رساندن صنعت توریسم و جذب گردشگر موجب همکاری های فرهنگی بیشتر با اطراف شده و ما نیاز به تصویب قوانینی داریم که جلوی واردات کالاهایی که می توان در داخل تهیه کرد، گرفته شوند. در عرصه تصمیم گیری و کار به خود متکی بوده و از هدر رفت سرمایه ها جلوگیری بعمل آوریم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن