گفتگو و مصاحبه

جنایات رژیم صهیونیستی فراتر از همه جنایت های گذشته است

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت قشم، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را فراتر از جریان یک جنگ و نسل کشی آشکار خواند.

به گزارش آوای سنت، شیخ ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما، ادامه تجاوز دامنه دار رژیم صهیونیستی به غزه را نتیجه بی تفاوتی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی و مدافعان حقوق بشر دانست و گفت: جنایات کابینه غاصب اسرائیل تحت حمایت تسلیحاتی دولت آمریکا و مدعیان آزادی از حقوق بشر در اروپا که در شرایط جنگ به دیدار نخست وزیر اسرائیل می روند در تایید کشتن مردم بیگناه غزه است و متاسفانه هر چه بیشتر ممالک اسلامی در سکوت بسر برند، اعمال خشونت بر غزه بیشتر خواهد شد. با این حال اطمینان می رود که مردم مسلمان فلسطین تسلیم خواسته های اسرائیل نخواهند شد و کسانی که امروز خود را در حاشیه قرار داده اند از این آزمون مهم نمره قبولی نخواهند گرفت، لذا جایگاه کسانی که خشم و کینه خود را بر سر مردم خالی می کنند در قهر آتش جهنم خواهند بود.

شیخ ابراهیمی با تاکید بر این مطلب که جنایات رژیم غاصب اسرائیل هرگز از اذهان ملت های مسلمان پاک نخواهد شد، افزود: پس از طوفان عربی در قاره افریقا که منجر به سرنگونی سال ها حکومت حاکمان تحت حمایت آمریکا بر مردم شد، اینبار نیروی حماس در یک عملیات سهمگین چیزی را که کابینه اسرائیل هرگز در مخیله اش نمی گنجاند، سرزمین های اشغالی را به یاد حماسه بزرگانی مانند عمر مختار انداخت و توهین کنندگان به بیت المقدس و مسجدالاقصی را به سزای اعمالشان رساند‌. علی ایحال هر جنگ هزینه ای دربر دارد. در جنگ احد هفتاد تن از حفاظ قران کریم و سلحشور زمان حضرت حمزه رضی الله عنه به شهادت رسبدند و ضربه سنگینی به بدنه اسلام وارد آمد. در محاصره شعب ابی طالب که سه سال به طول انجامید، آن حضرت صلی الله علیه واله وسلم همسر گرامی و تعدادی دیگر از نزدیک ترین یارانش را از داد به طوری که آن سال را عام الحزن نامید.

در الجزایر، مردم مسلمان سال های زیادی با اشغالگران فرانسوی جنگیدند تا به استقلال دست یافتند. امروز نیز مبارزان فلسطینی به دفاع از سرزمین خود پرداخته اند تا از بیت المقدس و مسجدالاقصی حفاظت نمایند.

استاد مدرسه دینی گیاهدان قشم، بهای هدف قرار گرفتن غزه را تیره بختی اسرائیل در خاورمیانه دانست و اظهار داشت: سران کشورهای عربی تردید نداشته باشند که کابینه رژیم صهیونیستی هرگز فلسطین به رسمیت نشناخته و از ادعای مالکیت بر مسجد الاقصی دست نخواهد کشید. ابعاد جنایت صهیونیست ‌ها حتی دولت های حامی این رژیم را نیز متوحش کرده است‌. آن چه که اکنون در سرزمین فلسطین مشاهده می شود مسئله ای فراتر از یک جنگ و نسل کشی اشکار می باشد. از دستگاه دیپلماسی دولت می خواهیم تا تمام توان خود را در حمایت از مردم غزه بکار ببندد. اسرائیل در این جنگ متضرر خواهد شد. آنها قصد لشکر کشی به غزه را داشتند، اما به خوبی می دانیم که در نبرد رو در رو از پیش شکست خورده هستند.

شیخ ابراهیمی تصریح کرد: رژیم غاصب کودک کش، استیلای کامل بر فلسطین را به گور خواهد برد. چهار گوشه غزه اکنده از خشم بر علیه نخست وزیر اسرائیل است و شعله انتقام در محور جنگ زبانه می کشد. جوانان مسلمان آماده اند تا به دفاع از حریم امن الهی بپردازند. اسرائیل بداند که خون فرزندان امت پایمال نخواهد شد. وحشت شهرک نشین های صهیونیستی را در برگرفته است. آنها امده بودند تا زندگی بهتری را در خاک فلسطین تجربه کنند، لیکن آژیر خطر ناشی ناشی از پاسخ نیروهای مقاومت، خواب را از چشمان شان ربوده است. این نبرد ادامه خواهد یافت تا روزی که پرچم فلسطین بار دیگر بر بلندی گنبد مسجد الاقصی به احتزاز در آمده و خون رنگین مردم بیگناه به ثمر نشیند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن