گفتگو و مصاحبه

ضرورت توجه ویژه به حل مشکلات مردم

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بانه، رفع دغدغه معیشت در کمترین زمان مدت را حائز اهمیت دانست.

به گزارش آوای سنت، ماموستا جمال کریمی در گفتگو با خبرنگار ما، جبران کمبودها و کم کاری های برجای مانده از گذشته را برنامه دولت با هدف احیای بسترهای تامین معاش بهتر برای مردم و ایجاد برقراری شرایط عمران و آبادانی پایدار در کشور دانست و گفت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری بزرگترین دغدغه حال حاضر، تامین معیشت بهتر در جامعه می باشد.

از این رو همه مسئولین استان ها و شهرستان ها باید اهتمام شان را در رفع و رجوع مشکلات مردم گذاشته و خوشبختانه اثرات مثبت این عزم و اراده به تدریج در حال نمایان شدن است.

ماموستا کریمی افزود: همه ما به روشنی می دانیم که بیشترین فشاری که از ناحیه تامین معاش متحمل می شویم به کم کاری های سنوات سابق بر می گردد. زمانی بود که شعارها حرف اول را می زدند. وعده هایی به ملت داده می شد که قابلیت اجرا شدن نداشتند. کسیانی که عاشق وطن بودند، همیشه حاضر در صحنه حضور داشتند، لیکن وعده های داده شده شکل عملی به خود نگرفتند و انتظارات به طول انجامید.

امام جمعه اهل سنت بانه، رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی در کمترین زمان را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: انتصاب مدیران کارنابلد، جذب آشنایان و نزدیکان توسط مدیران به بدنه ادارات و شرکت های دولتی، نادیده گرفتن شایستگان برای پست های مدیریتی، بده بستان های زیر میزی و سایر مواردی که با اهداف شخصی اعمال می شدند، وضعیت جامعه را دچار دگرگونی منفی کرده و فشار مضاعفی روی معیشت عمومی سایه انداز گردانده است در حقیقت مردم مصمم به تغییر شرایط با انتخاب یک دولت آگاه به مشکلات و دغدغه ها بوده و در عمل نشان دادند که خواهان زندگی بهتر هستند.

ماموستا کریمی، در نظر گرفتن معیارها و ارزش های انقلابی را مهمترین فاکتور بکارگیری افراد توانمند در نهاد دولت کنونی عنوان کرد و تاکید ورزید: با شیفته بودن به پست و مقام نمی توان خدمت دلسوزانه ارائه کرد و چنین شخصی قادر به ایجاد رفاه برای ملت نخواهد بود. اگر در انتصابات، قوانین مملکت را به دلخواه تعبیر کنیم، چرخه حرکت دچار زنگ زدگی شده و از آرمان های انقلاب اسلامی به سمت انحطاط پیش خواهیم رفت. لذا اگر فردی در پست حساس دولتی به کار گمارده می شود، رویه بهبود اوضاع معیشتی جامعه را دغدغه خود بداند.

این عالم اهل‌سنت کورد، برداشته شدن محدودیت های دست و پا گیر از مرزها را گامی حیاتی در جهت بهبود اقتصاد ساکنین محلی توصیف نمود و یادآورد شد: مطالبه مردم از دولت، برداشته شدن تبعیض و خدمت صادقانه است. اکنون دورترین روستاهای مرزی در غرب کشور از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند. زمانی بود که رفت و آمد به نواحی کوهستانی با دشورای صورت می گرفت و امروز تردد ها به آسان ترین شکل صورت می گیرند. دولت توجه مضاعفی بر مسئله امنیت ساکنین دارد تا هیچ ایرانی زندگی در ترس را تجربه نکند.

در دوران ریاست رئیس جمهور بر قوه قضائیه، تعدادی از قضات فاقد صلاحیت تشخیص داده شده و از قضاوت خلاء گردیدند و این سیاست در بدنه دولت نیز بکار گرفته شده است. مسئولین موکلف هستند تا تبعیض ها را کنار گذاشته و همسویی مردم در عرصه های مختلف را با اقدامات شایسته ارج نهند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن