گفتگو و مصاحبه

نبرد با حماس کابوس اسرائیل است

آوای سنت: امام جمعه مسجد جامع حضرت علی رضی الله عنه روستای یل چشمه کلاله از توابع استان گلستان، نبرد با مقاومت حماس را کابوس همیشگی سربازان رژیم صهیونیستی عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، عبدالرحمن آخوند نیازی در گفتگو با خبرنگار ما، ممانعت از انتقال نوزاردان بیمارستان غزه را تکمیل جنایت علیه بشر از سوی رژیم غاصب صهیونیستی خواند و گفت: این نوزادان هنوز روزهای اول حیات خود را می گذاراندند و هنوز به آن میزان از درک نرسیده بودند تا به مسائل اطراف خود پی ببرند، اما دیدیم جلادان اسرائیلی حتی به نوزدان نیز به چشم دشمن نگاه کرده و جنایات شان را با این عمل بی رحمانه تکمیل نموده اند.

طی همه هفته هایی که غزه آماج حملات سهمگین هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار داشت سیاست دو گانه سران عربی منطقه نیز مانع از کشتار مردم بی دفاع غزه نشد. این سران در حالی جنایات اسرائیل را اقدام بر علیه بشریت می دانند که به روابط دوستانه خود با رژیم صهیونیستی پایبند هستند.

آخوند نیازی، مقاومت فلسطین را تنها نیروی مبارز با رژیم غاصب در طول مدت اشغال فلسطین دانست و افزود: امروز بیت المقدس و مسجدالاقصی چشم به توان رزمندگانش دارند و مقاومت به قوت خود باقی خواهد ماند تا روزی که صهیونیست و حامیانش بفهمند که نمی توانند خاک یک ملت مظلوم را به زور صاحب شوند. این نبرد و جنگ حق در برابر باطل پایان خوشی برای اشغالگران ندارد و رزمدگان جبهه مقاومت اسلامی، نبرد میدانی را به کابوس همیشگی سربازان دشمن تبدیل خواهند کرد.

امام جمعه مسجد جامع حضرت علی رضی الله عنه روستای ایل چشمه از توابع استان گلستان یادآور شد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ رو در رو از نیروی مقاومت فلسطین شکست خورده است ناامیدانه می کوشد تا با قانع کردن متحدانش به ارسال سلاح های بیشتر بر مقاومت حماس پایان دهد. این مرد صفاک برخلاف افکار پلیدش که نابودی مقاومت اسلامی بود، نتوانست به اهدافش از بمباران غزه دست پیدا کند و دیدیم که ساکنان مسلمان به خانه های خود مراجعت کردند.

اسرائیل اگر جرات داشت به جای بمباران مردم بی گناه، وارد جنگ مستقیم با مقاومت اسلامی می شد تا این گونه در دنیا خوار و ذلیل نشود. ارتش فاسد رژیم صهیونیستی آمار کشته هایش در جنگ اخیر را اعلام نمی کند، چون بیم آن دارد که از سوی جامعه بین الملل به سخره گرفته شود.

پلیس اسرائیل اسرای آزاد شده شهرک نشین را تحت فشار گذاشته است تا درباره رفتار حماس به افکار عمومی دروغ بگویند، لیکن امروز همه می دانند که رفتار حماس با اسرای شهرک نشین چگونه بوده است و جلادان صهیون با اسرای فلسطینی و خصوصا زنان چه برخوردی داشته اند.

آخوند نیازی با بیان این مطلب که آمریکا طرح اصلی جنگ بر علیه مردم غزه است، ادامه داد: بایدن جنایتکار تحت فشار لابی صهیون در کنار اسرائیل خواهد ماند و مردم آمریکا باید پاسخ مناسبی به این شریک جنایت بر علیه بشریت بدهند. امروز غزه حمایت افکار عمومی جهان را با خود دارد. آینده کفتاران خونخوار اشغالگر قدس تاریک خواهد بود و به تحقیق فرمایش قرآن کریم درباره برچیده شدن صهیونیسم که با انبیاء زمان خود هم سر عناد و دشمنی داشتند، اتفاق خواهد افتاد.

همه حوادث روی زمین برای بشر یک امتحان بوده اند و جنگ اسرائیل بر علیه غزه بهانه ای است تا پرده از چهره کسانی که خود را خادم امت می دانند، برداشته شود. بی شک عذاب خداوند دامان متجاوزین را خواهد گرفت و همه انسان نماهایی که در کنار دولت اسرائیل ایستاده اند بهای خون شهدای غزه را خواهند پرداخت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن