گفتگو و مصاحبه

آخوند صمدی : اسراییل ماشه در اختیار آمریکاست

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود، اسرائیل را به ماشه نظامی تحت امر آمریکا در منطقه خواند.

به گزارش آوای سنت، رحیم آخوند صمدی در گفتگو با خبرنگار ما، سابقه جنگ های طول تاریخ اسلامی را پر از فراز و نشیب و همراه با اوج و فرود دانست و گفت: سرگذشت مجاهدان راه دین چه آغازین روزه های بعثت و چه در دوان شکوه اسلامی مرارت ها و سختی زیادی را به دنبال داشته است. چه در جنگ احد که تنی چند از یاران آن حضرت صلی الله علیه وآله وسلم از بیم آسیب کفار به حفاظت از ایشان پرداختند و چه زمانی در دوران خلافت اسلامی که اصحاب بزرگوار برای گسترش دین در اقصی نقاط به سرزمین های دور مهاجرت کرده و در همان مکان ها نیز یا به شهادت می رسیدند و یا رحلت می نمودند.

بی شک اگر خدای متعال به داعیان دین و شهیدان راه حق، مقامی ارزشمند عطا نمی فرمود، امروز قرآن کریم هم مانند تورات و انجیل به تحریف در آمده و اثری از انسانیت در روی زمین باقی نمی ‌ماند.

آخوند صمدی با اشاره به اتفاقات منجر به وقوع جنگ ها میان قبایل در عصر آهن و فلز افزود: با پیدایش هسته های اولیه حاکمیت در بین بشر، قبایل برتر عقاید خود را به صورت منشور در آورده واطاعت از مسلک شان را به دیگران تحمیل می کردند. برخی انسان ها متاسفانه طبعی خود برتر بین دارند. در مقابل عده ای نیز حاضر نمی شوند تحت سیطره حکما و سلاطین دیگر زندگی کنند. چه بسا که قوانین تحمیلی عمدتا طبقه ثروتمند را بر قشر ضعیف برتر شمرده و حتی در دوره ای بلند مدت، برده داری را در دنیای غرب به صورت قانون در آورد، لذا انبیاء برگزیده شدند تا به شاهان متکبر و مغرور از برابری مقام انسان ها با یکدیکر خبر داده و آنها را به طریق الهی دعوت نمایند.

امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود از توابع راز و جرگلان، یهود را گروهی دیگر از عناصر خود بربین معرفی کرد و اظهار داشت: اتحاد کنونی میان نصاری با یهود از آن جنبه است که پیروان دین مسیحیت هم مانند پیروان دین یهود نخواستند به برتری اسلام معترف شده و راه آسان یعنی گرویدن به آئین محمدی را انتخاب کنند. یهود تا پیش از بعثت نبی اکرم با مسیحیت کنار نیامد و در کتاب قصص الانبیاء می خوانیم که آنها بر حضرت مریم علیه‌السلام تهمت بسته و به هر راهی متوسل شدند تا آئین مسیحیت را به انزوا بکشانند، اما مردم به معجزه دریافتند که تکلیف بر آنها معین شده است. در هزاره پیشین یهود به بزرگترین دشمن زمامداری اسلامی بدل گردید وگاهی به شکلی که امروز می بینیم و گاهی گرگ هایی در لباس میش به امت مسلمان ضربه زده اند.

آخوند صمدی، اسرائیل را به ماشه نظامی تحت اختیار آمریکا در منطقه توصیف کرد و یاد آور شد: جنگی که رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه براه انداخت، آمار جنگ های پیشین را شکسته است. فرو ریختن بیشترین بمب در طول کمتر از دو ماه با حمایت آمریکای جنایتکار که خود را داعی دفاع از حقوق بشر می داند، چهره سرمداران غربی را منفورتر کرد. نکته قابل تامل، علاقه رژیم غاصب در کشتار کودکان است. ماشین جنگی اسرائیل کودکان را می کشد تا جمعیت مسلمانان فلسطین را به تقلیل برساند. دیر نیست زمانی برسد تا کودکان فلسطینی در عنفوان سن رشد و در حین مرور خاطرات تلخ جنگ، شاهد مرگ رقت بار امثال نتانیاهو و بایدن بوده و اجرای حکم قرآن کریم در مورد این دشمنان بشریت را قطعی بدانند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن