گفتگو و مصاحبه

شبکه های وابسته به صهیونیست‌ها در صدد وارونه نمایی از حقایق غزه هستند

آوای سنت: مدیر مسئول پایگاه خبری مروارید مهر، نخست وزیر و مجموعه کابینه رژیم صهیونیستی را اشخاصی سرکش، افراطی و گرگ صفت توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت، یوسف دیوانی در گفتگو با خبرنگار ما، ترفند شبکه های وابسته به رژیم صهیونیستی در وارونه نشان دادن واقعیت های تلخ کشتار مسلمانان در غزه را طرحی از پیش شکست خورده دانست و گفت: در آغاز حملات اسرائیل بر علیه ساکنان بی دفاع فلسطینی دیدیم که رسانه ها و شبکه های تلویزیونی در غرب با پوشش اخبار طوفان الاقصی کوشیدند تا حماس را مقصر اصلی و آغازگر جنگ معرفی نمایند. آنها با راه اندازی سناریوهای جعلی مدعی شدند که نیروی مقاومت، ساکنان شهرک نشین را در منازل شان قتل و عام کرده است، اما دروغ پردازی های نتانیاهو به سرعت آشکار شد. یک دروغ هیچگاه برای همیشه پنهان نمی ماند و روزی پرده از واقعیت ها کنار زده خواهد شد.

امروز همه دنیا اعم از رسانه های رسانه های آزاد و بی طرف، داعیان حقوق بشر و حتی کسانی که به قصد وارونه جلوه دادن جریان جنگ به نفع اسرائیل وارد میدان شده بودند، به خوبی می دانند که تاریخ را نمی توان تحریف کرد.

دیوانی، هدف حماس و جهادگران اسلامی را آزاد سازی سرزمین های اشغالی از لوث چکمه پوشان صهیونیسم جنایتکار خواند و افزود: ملت مسلمان فلسطین حق خود می دانند که برای باز پس گرفتن سرزمین شان در برابر این ظالم طغیانگر ایستادگی کرده و مال و جان خود را قربانی وطن نمایند. چنانکه می بینیم در طول این مبارزه، هزاران زن و مرد و طفل معصوم را تقدیم قدس شریف و مسجدالاقصی نمودند!

صهیونیست ها و رسانه های وابسته به اسرائیل چگونه و با کدام ابزار می توانند حقایق تلخ و مرگبار را معکوس کرده و حماس یا حزب الله را مقصر معرفی کنند؟ آنها طی این مدت خبرنگاران مسلمان زیادی را به شهادت رساندند تا مانع از به نمایش در آمدن تصاویر خونین غزه جلوی چشم جهانیان شوند، اما در این کار نیز موفق نبودند. نخست و زیر و مجموعه کابینه گرگ صفت اسرائیل از تعدادی اشخاص بیرحم تشکیل شده است که گذشته چندان خوبی نداشته اند. افرادی سرکش و افرطی که مسلمانان را دشمن ابدی خود می دانند. از نظر صهیون های افسار گسیخته، خانه، مدرسه و بیمارستان تفاوتی با یکدیگر ندارند و تخریب سازه ها را اولویت اصلی خود می دانند.

مدیر مسئول پایگاه خبری مروارید مهر و استاد اهل سنت دانشگاه بندرعباس، سیمای غزه پس از گذشت چند هفته بمباران های شبانه روز را شبیه به خرابه های برجای مانده در دوران جنگ جهانی دوم توصیف کرد و اظهار داشت: اسرائیل علاوه بر کشتار مردم بی گناه، اندیشه تخلیه کامل غزه از ساکنان و تخریب کامل این شهر را در سر می پروراند. دو تن بمب ویرانگر، موجودیت غزه را به کلی دگرگون کرده و در هر حمله تعدادی از مردم بی دفاع و از جمله کودکان معصوم در خون خود پرپر می شوند!

بیمارستان ها و درمانگاه ها یکی پس از دیگری از بین رفته اند. با این وجود دولتمردان آمریکا به اسرائیل قول حمایت بیشتر می دهند. بایدن رئیس جمهور آمریکا حقایق را کتمان می کند و جنایات رژیم صهیونیستی را دفاع از خود می داند. اگر این جنایت ها در خاک یکی از متحدین غرب انجام صورت می گرفت، این شخص دست به هر کاری می زد تا از شورای امنیت مجوز جنگ بر علیه دولت متخاصم را بگیرد، اما محکوم کردن وضعیت کنونی و کشتار مردم بی سرپناه غزه را جنایت بر علیه بشریت نمی داند. بی شک قدرتمندترین مدافع مردم فلسطین، قرآن کریم است که به امت اسلام مژده پیروزی داده و ملت مظلوم نیز با الهام از آیات گهربار و احادیث شریف به مسئولیت خود پایبند هستند.

یوسف دیوانی در انتقاد به سردرگمی سازمان ملل نسبت به فجایع حاکم در فلسطین ادامه داد: تظاهر کنندگان در غرب این پرسش را مطرح می کنند که چگونه یک کشور نامشروع و جعلی به جان مرد و زن و کودک افتاده و با توسل هر روش دست به سلاخی انسان ها می‌ زند، اما سران دولت های شان به جای هشدار به نسل کشی به حمایت از جلادان صهیون پافشاری می ورزند. جای تاسف دارد که حکام تنی دول اسلامی هم برای دشمن ترین دشمنان امت فرش قرمز پهن کرده و فراموش کرده اند که آنها ایفاگر اصلی کشتار مردم از زمان اشغال فلسطین تا به امروز بوده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن