گفتگو و مصاحبه

کشتار کودکان برنامه شوم رژیم صهیونیستی

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بالاده اسالم، کشتار نوزدان و کودکان بی گناه فلسطینی را از برنامه های شوم رژیم صهیونیستی در غزه دانست.

به گزارش آوای سنت، افندی عبدالله راستگو در گفتگو با خبرنگار ما ماهیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در کینه، تنفر، عداوت، دشمنی تا مرز جنون و افسار گسیختگی محض توصیف کرد و گفت: نتانیاهو یک جلاد آدم کش است و این موجود پست باید به سزای عملش برسد. کشتن هزاران انسان بی گناه و کودکانی که هنوز به فهم کاملی از جنگ نرسیده اند، به شهادت رساندن همه اعضای یک خانواده نُه نفره که این هفته توسط دژخیمان صهیونیستی صورت گرفت، آلام جهانیان فارغ از هر دین و مذهب را به خشم آورده است.

بانیان این نسل کشی که پس از طوفان الاقصی برای حمایت از رژیم نژاد پرست به سرزمین های اشغالی رفتند، آشکارا دیدند که ملت های شان چگونه به حمایت شان واکنش سرد نشان دادند و بایدن جنایتکار در آخرین سال های عمرش دست به عملی زد که هیچ توجیهی براِیش وجود ندارد. حال آنکه وی می توانست در برابر زیاده خواهی های اسرائیل ایستادگی کرده و نام نیک از خود باقی بگذارد.

افندی راستگو، حکمت های خدای متعال را آکنده از حقایق ارزشمند خواند و افزود: رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم درباره حال امروز امت با اصحاب خود سخن گفته است و به تحقیق پیش بینی های ایشان رنگ حقیقت به خود گرفت. امروز بایدن و نتانیاهو، فرزندان پدران و مادران فلسطینی را در مقابل چشم آنها قتل و عام می کنند. کودکانی که اوج مظلومیت در سیمای شان مشخص است. خدای متعال همواره وعده به گرفتن تقاص خون مظلوم داده است. بخشی از ایمان به معاد، باور به بهشت و جهنم می باشد که بیهوده خلق نشده اند و این آدم کشان و جنایتکاران بی شرم، سرنوشت تاریک و سیاه ابدی را به چشم خود خواهند دید.

امام جمعه اهل سنت بالاده اسالم، اظهار داشت: کودکان و نوزدان بیگناهی که در آغوش والدین شان جان باخته اند، اکنون در بهترین مکان بهشت خداوند قرار پیدا کرده و منتظر خواهند ماند تا والدین خود را بابت صبری که این روزها از خود نشان می دهند، دریابند. اگر از نتانیاهوی پست و بی شرم سوال می شد که آیا طاقت کشتن شدن به ناحق هر یک از فرزندانش را دارد، پاسخش مسلما منفی بود، اما وی بچه های مسلمان را می کشد و از این همه به خود می بالد. به سربازانش گوشزد می کند که قتل یک مسلمان به دست قوم یهود، یک افتخار بزرگ است، گرچه که آنها کودکان درون گهواره باشند!!

افندی راستگو یادآور شد: کشورهای عربی منطقه بدانند که اگر نتانیاهو می توانست سرزمین های شان را اشغال کند به هیچ یک از مسلمانان رحم نمی کرد. دشمن از زمان طلوع خورشید اسلام، دو استراتژیک را دنبال کرده است، اولا اینکه مسلمان را می کشد و دوما برنامه ریزی می کند تا از راه انحراف وارد شود. یهود افراطی از بازگشت به مکه و مدینه صحبت می کند و سران مسلمان باز هم سکوت اختیار کرده اند. رژیم صهیونیستی برای مسلمان چه ایرانی یا لبنانی، عربستانی یا عراقی، اهل سوریه یا ساکن مصر، مسلمان قطری یا عمانی و … نقشه های شوم در سر دارد.

امروز دنیای اسلام فارغ از بحران غزه، جنگ نرم با بلاد کفر را تجربه می کند. در اروپا موج جدید اسلام خواهی بیدار شده است. بایدن و متحدانش از افزایش مساجد در غرب مستاصل هستند. به سران مسلمان توصیه می شود اندکی غیرت و تعصب دینی در دایره اخلاص بگذارند تا پیش خدا و رسول شرمنده نشوند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن