گفتگو و مصاحبه

لزوم حذف رژیم نژاد پرست اسراییل

آوای سنت: معاون حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن، ، لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تلاویو از معادلات فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش آوای سنت، عبدالغفور آخوند رومی طی گفتگو با خبرنگار ما، در تحلیلی از تنش اخیر میان فلسطین با اشغالگران صهیونیستی گفـت: امروز بیش از هفت دهه از اشغالگری صهیونیست‌ ها می‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب کماکان در برابر جنایات این رژیم نژادپرست و اشغالگر، سکوت اختیار گرفته‌اند.

از سال هزار و نهصد و چهل و هشت تا سال جاری میلادی، مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل جمعا دویست و بیست و شش قطعنامه لازم ‌الاجرا در مورد تجاوزات صهیونیست‌ها، کشتار مردم فلسطین و شهرک ‌سازی در اراضی فلسطین تصویب کرده است، اما این رژیم یاغی، حتی به معاهدات صورت گرفته در مجامع بین‌المللی نیز وقعی نشان نداده و پی در پی به نقض معاهدات پیشین پرداخته است که نمونه آن شهرک سازی ‌های افسار گسیخته در کرانه باختری می باشد. اخیرا هم پلیس صهیونیستی با وقاحت تمام به مسجدالاقصی حمله و به قبله اول مسلمانان توهین آشکار کرده است!

وی در اینباره افزود: آنچه موجب تداوم اقدامات وحشیانه این رژیم اشغالگر شده است، حمایت کامل برخی از کشورها به ویژه آمریکا از جنایت های گذشته و اخیر می باشد. از سوی دیگر سیاست سازشکاری برخی دول عرب منطقه و خیانت به آرمان فلسطین در ادامه روند غیرقانونی شهرک سازی یهودی ها بی تاثیر نبوده است.

آخوند رومی با ستایش عملکرد نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری عنوان کرد: غزه و اراضی هزار و نهصد و چهل و هشت، نوید بخش ظهور جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده و با حرکت به سوی انتفاضه‌ ای دیگر، عرصه را بر صهیونیست ‌ها تنگ تر کرده اند. هتک حرمت مقدسات مسلمین از یک سو، پیروزی خیره‌ کننده گروه های مقاومت اسلامی در رویایی روی جدید و شکست مفتضحانه طرح‌ های سازشکارانه از سوی دیگر، موجب شده تا ملت مسلمان فلسطین یک بار دیگر رو به انتفاضه آورند.

بی تردید برخی اقدامات سازشکارانه در داخل سرزمین های اشغالی و منطقه خللی در اراده مصمم مبارزان نیروی مقاومت وارد نکرده و به ایستادگی خویش تا کسب پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.

معاون حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و اظهار خوشنودی بابت پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی اظهار داشت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در عملیات انتفاضه، لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تلاویو از معادلات فلسطین و منطقه را بیش از پیش به اثبات می رساند.

لبیک به فرامین مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین را مهمترین مساله روز جهان اسلام می دانند، لزوم پیاده سازی اصل انقلابی مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان جهان در سرتاسر عالم را مورد تاکید قرار می دهد. در این میان حمایت از ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و آرمان قدس، تنها نماد مقابله تمدن اسلام با کفر است که مرز هویتی جبهه حق و باطل به عنوان عیار سنجش انسانیت و شرافت بشر معاصر را نمایان گر می سازد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن